Tuesday 20 May 2014

Well.. sometimes

Berawal dari aku sms dia sekitar jam 11an udah malem sih… Lanjutlah kesuatu obralan yang awal nya memang ngeselin –oo- terussss lama kelamaan, dalam suatu obrolan tersebut tiba-tiba..

A : Eh, kagek kau kan nak pegi, otomatis kito dk bakal ketemu lagi, jadi pesen aku kuliah yang bener ye, belajar yang bener, jangan autis lagi, jangan begoco samo lanang dak keruan lagi, jago diri kau, jangan lupoi aku jugo yoh.. dah itu bae pesen aku yang laen gek nyusul haha

N : Aaaa aah inilah kau nih, jangan galak buat uwong dak rela itu jon -_- aku tuh kalo di cak itu ke tenangis :( iyo apo lagi nak ninggalke uwong yang dulu pernah aku sayang nian yoh ellleeeh :3 sudahlah haha. Iyo kok ! idak nakal, segalo pesen kau bakal diinget :”) tula mangkonyo ketemuan sekali bae andre copo (alibi haha) -_- hahah

A : Oh iyo, aku minta maaf jugo yoh kalo selamo ini aku galak nyaketi perasaan kau

N : Nak dimaafi dak? Jalan peh, potobox :”) kan waktu itu dak kesampean :3 eaa kau jugo ado alesan kan nyaketi aku karna apo, jadi yosudahlah :D aku kuaat eeaa

A : Dak usah nangis” gek kutabok .-. oh dulu syang, sekarang idk lagi? Hem janji ye dak nakal? Jangan macem” eh, belajar bae yang bener? *ini serius* kanji haha

N : Hahaha =)) aa aaah kau nih :”) siap bos! Semuanya bakal dilaksanakan! *iniserius* syang kok, syang banget! Eaa *ini serius* Kanji? Idaak oo :( niat nih kan nak silaturahmi eaa =)) yosudah kalo dak galak :”3 daripada keno kato kanji :”( padahal Cuma pengen kenangan be eleeeh.. Cuma kau samo para ciwik: yang tau eleeh haha :D

A : Ay dak jadilah minta maaf nyo hahahha. Emang apo alesannyo? Galak ngado” .-.

A : Jarikelingkingnya mana? :D yosudah aku syang samo kau ({}) Kanji jugo dakpapo asak jangan samo lanang laen haha. Yosudah agek, waya ketemu bae lagi susah nih -_- haha palak kau ciwik

N : *tuingtuing* aih kau nih jadilah :”) makasih, seeneng dengernyo :”3 tapi nak pisah yoh eleehh . Sudahlah kau tuh galak cawa :( ening palak aku dengernyo :D ew sudah”lah –oo-

A : Tapi aku masih sayang kau itu idak cawa, men ketemu” tuh emang galak cawa.. Masalah hati beda samo efek males haha. Yosudah kau tuh tedoklah, istirahat.. galak” sayang samo mato


N : Pacak dipegang dak omongan tuh? Tesayang syang daktau samo ciwik laen jugo cak itu hemm. Nah kan? Aih ceneh aku kalo cawa nak ketemu L ahahah . Oke bos! Kau jugo tedok yoh :3

A : Jualke be nah hape aku, mangko kito besurat-suratan bae men kau dak percayo -__-“ . Mangkonyo dak usah ngomong cawa, optimis bae pasti ketemu haha.. Yosudah niteee yooooh… muaaaahhhh ({})



N : Kupegang ye! Awas kau jingoklah cawa :p pokoknyo HARUS hrmm gek aku kepunan eleehh *iniserius* okeeeh selamat tidur boo eaaa =))yg nyenyak yoh :3 muuuahhh ({})



A : Yesss masih dicium ({}) iyoyo sip… dah tedoklah <3

Semuaaaaaaaaaaaaaaa berakhir sampe jam 02:08

yah, aku cerita dikit deh.. Pas malam sekitar pukul 23.15 aku ngcek suatu website gitu, dan ternyata? aku lulus teknik sipil di jakarta :"3 aa aaaah ! ninggalin palembang? insyallah.. Dan emang hari selasa itu supeeeeeeeerr senang nya to the max banget! udah lulus UN, dan lulus juga teknik sipil :")
emang sih kadang si dia ngeselin... tapi ya gituuu kadang juga tiba-tiba care jugak u,u ini yang kadang buat ninggalin palembang, banyak kenangannya :") sama sahabat juga..
well! bye... pap deh :3






No comments:

Post a Comment